Födelsedagstårta till William

 
Har visst varit lite dålig uppdatering här på sistone..
Men, det har inte blivit så värst mycket bakat sedan semestern tog slut.
Men i alla fall så fyllde William år härom veckan.
Och fyller man år så ska man ha tårta!
Jag gick ett bra tag o funderade vad jag skulle hitta på, och till slut blev det
en tårta med massa färg, och massa godis!
Jag fyllde den med noblesse-fluff, hallongrädde, och geléhallon-fluff.
Utsidan spacklades med grädde, kanten fylldes med minimarschmallows.
Ovanpå lade jag lite noblessefluff, björnbär, non-stop och kitkat.
Det var en pillig tårta, men rolig att göra.
Och William var nöjd, det är ju huvudsaken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0