Monster-cupcakes

Jag vet, dålig uppdatering IGEN..
Jag förstår inte hur en del hinner, just nu tycker jag mest
att allt handlar om jobb, jakten på lite sol, och väntan på semester.
MEN, på söndag klockan 20.30 är det ÄNTLIGEN min tur!
3 veckors välbehövlig ledighet.
En av veckorna är barnen borta med farmor och farfar, så
jag får verkligen tyst och lugnt då!
Nåja, det var ju egentligen något bakat jag skulle skriva om..
 
 
När jag gjorde den rosa tårtan, så gjorde jag även
monster-cupcakes.
Jag använde mig av receptet på Leilas morotskaka,
men gjorde den i muffinsformar istället.
Frostingen bredda jag på, och sedan strödde jag på
färgad kokos och stack ner en halv Oreo till mun.
Ögonen gjordes av marsipan och smält choklad.
Ett tips när du ska färga kokos är att lägga den i en påse,
droppa i färgen och skaka skaka skaka.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0