Bullmamsen Rekommenderar!

Har hittat två stora frukost-favoriter!
Dels är det Wapnös yoghurt med smak av hallon, blåbär o lingon.
Oj, så god!
Skulle nog kunna äta hela på en gång, om det inte vore för att jag nog blir lite konstig i magen då..
Mina andra favorit är en nu Philadelphia som jag hittade i affären när jag var o handlade i lördags.
Med smak av Marabou mjölkchoklad!
Lite som Nutella, fast godare!
O lite nyttigare, inbillar jag mig oxå..
Jag har bara provat den på mackan, men skulle tro att den kan funka som frosting eller fyllning till muffins o annat oxå.
Prova!
Helt galet goda båda två!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Alex

Mmm mums mums!!
Måste iaf prova Philadelphia :)

Hoppaas att vi ses i veckan!!
Puss å Kram!!!

Svar: Hoppas jag oxå att vi gör! Dags för lunch på fredag kanske? Barnen har ju lov, så antingen får de följa med, eller så kommer du helt enkelt ner till oss! :)
Ulla Arnum

2012-10-29 @ 10:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0