Uppdatering

Update: Och plötsligt upptäcker jag att detta inlägg hamnade på fel blogg..
Det finns både fördelar och nackdelar med att ha två olika bloggar..
Ber om ursäkt!
Så tog det då nån vecka IGEN, innan man blev färdig till att sätta sig här..
Vi tar en liten snabbgenomgång av vad som hänt de senaste veckorna.
 Det har varit en hel del jobb. Nytt schema och nya rutiner.
Jobbar numera förmiddag varannan vecka och eftermiddag varannan.
Det tar ju ett tag innan man vänjer sig vid att stiga upp 04.30 flera dagar i rad..
Lite dålig kvalitet på bilden, ber om ursäkt..
Vi har avtackat en härlig kollega som tyvärr valt att lämna oss.
Mycket trevligt att ses utanför jobbet, men kunde ju varit av en roligare anledning..
 Jag o Henke var på bio och såg "Hundraåringen..".
Mycket bra film! Bättre än boken, som jag tyckte var sådär.
Efteråt gick vi till Yoss och åt lite god mat, innan vi åkte hemåt igen.
Barnen fick vara hos Faster Mia och Farbror Fredde under tiden.
Och igår var det dags för fika igen!
Vi var nio stycken som samlades här hemma redan vid 11.
Vi började med brunch, bestående av scones, primörpaj, smoothie,
amerikanska pannkakor, kokta ägg, frukt, juice och en massa hemmagjorda marmelader.
En fick tyvärr droppa av ganska tidigt, eftersom hon visade sig vara allergisk mot min lilla pippi.
Två till gav sig av framåt eftermiddagen för att åka till jobbet.
Vid 15 plockade jag fram fikan, och vi åt lite till!
Kladdkaka/cheesecake, chokladbollar, marshmallows, kolasnittar..
Helt enkelt en massa fika!
En härlig dag med massa snicksnack i goda vänners lag!
 
Nu ska jag stoppa de små liven i säng här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0